Geschiedenis & Kerncijfers

Een familiestichting
met een internationale impact

Na het overlijden door een ongeval van Jean-François, een jonge man van 22 die zeer open en gevoelig was voor de sociale realiteiten van de wereld, besloten zijn ouders concrete actie te ondernemen om problemen op te lossen die hem na aan het hart lagen.

De Stichting JFP werd in 2006 in België opgericht als resultaat van een essentiële reflectie van het hele gezin over de sociale problemen die kinderen treffen, en heeft sindsdien haar aanwezigheid over de hele wereld uitgebreid. De huidige strategie richt zich op kinderen en jongeren in België, het gebied van de Grote Meren in Afrika, het Midden-Oosten, Zuidoost-Azië en India.

Kerncijfers

kinderen